Розробки та інновації

Раніше в літаках були стільці і стюардеси вантажили багаж. Тепер все змінилося.

Працюю в Emirates стюардесою, літаю на літаках Boeing 777 і на двопалубному А380. А380як у нас в коледжі говорили, розповідаючи про Аеробус, довжина А380 – як два блакитних кита, а висота – як п’ять жирафів. До Еміратів, як то не бачила ці лайнери.

Через те, що в світі зараз діється, міжнародних польотів зовсім небагато, а у #Emirates тільки і є, що міжнародні перельоти. Тому, вимушено сиджу на землі і чекаю коли покращиться ситуація.У липні літала тільки в #Манчестер.

Не дуже мені подобається туди літати, готель далеко від міста знаходиться, поки доїдеш в центр, час витратила, а мало, що подивилася. А Востаннє взагалі виходити з готелю екіпажу було заборонено.Як я літала в Манчестер.

Іграшки дітям не даємо.Політ складний. І як ми відпочиваємо.

Так, що зараз час є, інтернет затягує…

Починаєш щось читати, перескакуєш по посиланнях, ось і ще щось новеньке, фотографії цікаві. Стало цікаво, а які раніше були умови польоту для пасажирів, наскільки було зручно літати. Хочу зазначити, що найперші пасажирські літаки були зовсім не комфортними.

Передбачалося, що вони будуть просто більш швидкісним засобом пересування, яке швидше зможе перенести пасажира з однієї точки в іншу. Навіщо думати про комфорт, завдання стояло інше.Літаки були довгими і вузькими .

А замість крісел в салоні стояли стільці. Звичайно, про ремені безпеки і мови не було. вузькі салони Стільці міняють на крісла .

..з’явилися креслаА потім, попит на польоти все збільшувався, потрібно було забезпечити велику місткість літака, крісла стали ставити в два ряди.

крісла розташовані дуже удобносамолети стали більш доступними для комерційних перевезень. Правда, подорож з Лондона в Сінгапур коштувала близько 17 тис доларів за нинішнім курсом. Але, літак тоді по зручності поступався залізничним експресам і океанськими лайнерами.

Тому, для заможних пасажирів в літаках стали виділяти перший і Бізнес клас. Умови для польоту стали більш комфортними. Так, для першого класу робили в літаках окремі купе на 2-3 людини.

Самі крісла стали робити побільше. Зробили спальні місця..

. Це було дуже навіть необхідно, уявіть, щоб долетіти з #Брісбена в Лондон потрібно було 11 днів. А зупинок пересадок було близько 20.

Ось, це подорож, не те, що зараз. :). Тільки вилетів і вже посадка.

Писала про політ з Брісбена в березні цього року: як пройшов останній політ Emirates перед скасуванням всіх рейсів. З 8 бортпровідників на рейсі тільки 3 людини.Пасажирів в літаках ставало все більше, питань теж, то одне потрібно, то інше, а хто ж буде їх обслуговувати в польоті.

На початку цю функцію виконували другі пілоти, ну, як виконували? Вони роздавали обід, і, якщо треба, заспокоювали пасажирів. І все це поряд з виконанням своїх прямих обов’язків.І, ось компанія Boeing Air Transport вирішила в 1930 році додати третього члена екіпажу пасажирських літаків – стюарда.

На вступному занятті в коледжі нам розповідали про родоначальників професії і про те, як вони працювали. # Першою стюардесою була Еллен Черч, яка працювала в американській авіакомпанії.перша в світі а першим в світі # стюардом був Генріх Кубіс.

Він літав, в тому числі на знаменитому німецькому Дирижаблі #«Гінденбург». І знаєте, нові члени екіпажу повинні були мати медичну освіту. А необхідно це було для того, щоб можна було надати медичну допомогу нужденному пасажиру.

Літаки тоді немилосердно трясло і гостям могло стати погано через морську хворобу. Стюардеси повинні були бути незаміжніми, вік ‑ не старше 25 років, вага ‑ не більше 52 кг, зріст ‑ не вище 160 сантиметрів. (у літаках були низькі стелі і обмежена вантажопідйомність).

А ще, вони повинні були являти собою поєднання #модельної зовнішності, манер світської левиці, умінь домробітниці, офіціантки і медсестри, що б не тільки від морської хвороби врятувати, але і пологи прийняти, якщо буде потрібно. Бортпровідниці, крім медичної допомоги і спілкування з пасажирами, повинні були допомагати їм носити багаж, прибирати салон літака, перевіряти кріплення крісел після польоту, якщо потрібно, то і підтягнути кріплення. Ще в їх обов’язки входило заправляти літак.

Як добре, що все змінюється. І обов’язки стюардес змінилися. Тепер багаж ми не носимо, салон не прибираємо, ну а заправити б цей двоповерховий літак було дуже проблематично.

А от щодо «могла прийняти пологи ” – цьому і нас вчать!Як і чому вчать стюардес світового авіаперевізника. Частина 2а ще стюардеси тепер повинні бути зростанням то вище, щоб можна було дотягнутися до багажних полиць.До речі, до початку 1980 року в літаках дозволяли пасажирам курити.

Чудово, що в даний час це заборонено. Але, тепер один з найчастіших випадків виникнення пожежонебезпечних ситуацій на борту літака через куріння в туалеті. Пасажири викидають оку=рок у сміття, яке може спалахнути.

Добре, що наші літаки оснащені сучасними технологіями, що попереджають виникнення пожежонебезпечних ситуацій. І на сторожі безпеки пасажирів стоять бортпровідники, від знань і навичок яких може залежати життя людей.Ваша Стюардеса.
Буду вдячна лайкам, коментарям і рада новим передплатникам каналу.

Related posts

Leave a Comment