Діти та онуки

Логопед і психолог замість фізкультури

Вітаю постійних і випадкових читачів мого каналу.Мій середній син Макс цього року став першокласником. Але оскільки він дитина з обмеженими можливостями здоров’я та інвалідністю (неврологічні наслідки недоношеності), у мене довго вимагали висновок комісії ПМПК, тепер перестали, через карантин ми її не пройшли (нам було призначено якраз на той день березня, в який вперше все закрили).

А тепер і не піду туди.Я недолюблюю цю комісію. Ми з сином мали” щастя ” проходити її 4 рази.

І ніякої користі від цього я не побачила, тільки шкоду. Всякий раз мені пояснювали, який у мене відсталий дитина, тому що, то зібрати пазл не може, то “Курочку Рябу”, яку я ніколи йому не читала, не знає, і яка нерозумна я, тому що вожу дитину до платних фахівцям і дотягую до норми замість того, щоб сидіти на попі рівно в муніципальному саду в групі для дітей із затримкою розвитку (а те, що дитина в три роки знав букви, склади, числа, міг складати, оскільки “це ні про що не говорить, просто добра пам’ять”, а ось Ряба, звичайно, показник інтелекту (ух, і зачепила мене ця курка, будь вона грець). Ну та не про це зараз мова.

У школі до сина поставилися насторожено, але він показав себе добре підготовленим, мене навіть психолог викликала до себе і сказала, що викликала не для того, щоб повідомити про те, що дитина потребує корекційних заняттях, а для того, щоб подивитися на мене і поговорити про дитину, оскільки вперше зустріла настільки підготовленого першокласника. Вона звичайно бачила вміють і знають дітей, але Макс ще й натаскан на всі ці психологічні тести.Але я все одно дала згоду на групові заняття зі шкільним психологом.

Ну природно і з логопедом, хоча син і так три рази в тиждень займається платно з логопедом в приватному центрі. Я подумала, що заняття в школі серйозно не допоможуть, але не завадять (Вибачте мене причетні, але я давно в цьому бульйоні варюся і бачу, що немає реальної допомоги від безкоштовних занять, тому що вони короткі за часом, а фахівці працюють, аби відпрацювати, зате кваліфікацію підвищують регулярно, і в ці дні їх ніхто не замінює).Мова сина залишає бажати кращого, незважаючи на всі поставлені звуки (окремо є, а всі разом – каша, мабуть, при крововиливі в мозок постраждав якийсь мовний центр).

Головне, в чому я бачу користь від всяких безкоштовних занять – соціалізація, дитина вчиться взаємодіяти з людьми і не боятися.Я думала, що ці додаткові заняття поставлять після уроків по загальноосвітній програмі, але яке ж було моє здивування, коли мене повідомили про те, що дитину будуть знімати з уроків чотири рази на тиждень. “А що, ви проти? Ви не хвилюйтеся”, – сказали мені, – “забирати будемо з фізкультури і музики”.

Мене ця ситуація приводить в подив. Моїй дочці, яку я забрала на сімейне навчання, кажуть, що за довідкою зі спортивної школи про те, що дитина має спортивний розряд (дорослий) і тренується щодня по кілька годин, не можна поставити позначку з фізкультури і потрібно щось там здавати, причому не практичне, а теоретичне.А ось якщо в школі вирішили одні заняття проводити під час інших, то запросто можна взагалі не ходити на деякі уроки – оцінку намалюють з нічого.

Нормально, так? І взагалі, що за ставлення до деяких предметів? Якщо вже пропагують, що дитину потрібно розвивати і фізично, і естетично, то чому таке зневажливе ставлення хоч до фізкультури, хоч до музики, і іншим?А ви, що думаєте з цього приводу? Нормально знімати дітей з уроків на постійній основі, а не заради разової діагностики, та ще чотири рази на тиждень?ДО РЕЧІ, сина зняли не з фізкультури або музики, як було заявлено, а з математики. Повернувся додому засмучений, сказав, що не знає домашнього завдання, довелося дзвонити вчительці. Але в майбутньому обіцяли знімати з фізкультури все ж.
Макс з молодшим братом і старшою сестрою.Дякуємо за коментарі та лайки)

Related posts

Leave a Comment